چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:, :: 9:37 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر کتابخانه عمومی حکیم هیدجی از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه به صورت نیم بهاء عضو می پذیرد و همچنین جرایم دیرکرد مورد بخشش قرار می گیرند.

یک شنبه 13 دی 1394برچسب:, :: 15:59 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

 سومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی حکیم هیدجی در مورخه 94/10/5 به ریاست جناب آقای محمدی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای بختیاری ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گزارشی از عملکرد اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر را در هفته کتاب ارائه نموده و پس از ایشان جناب آقای عسگری مسوول کتابخانه گزارشی از فعالیت های کتابخانه در هفته کتاب و روند بهسازی سالن مطالعه ارائه نمود. در ادامه حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با کتاب و کتابخانه ارائه نمودند.

در پایان جلسه به پاس حمایت های شورای شهر و شهرداری محترم در زمینه بهسازی سالن مطالعه لوح تقدیر و هدایایی از طرف کتابخانه به آقایان ملک محمدی شهردار محترم و آقای عسگری ریاست محترم شورا اهدا گردید.

 

شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

کتابخانه حکیم هیدجی بمناسبت هفته دولت به صورت رایگان عضو می پذیرد. از علاقمندان دعوت می شود که جهت ثبت نام از تاریخ 2 لغایت 10 شهریور به کتابخانه مراجعه فرمایند.

پنج شنبه 7 خرداد 1394برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

اولین جلسه انجمن کتابخانه عمومی حکیم هیدجی در مورخه 94/3/6 با حضور ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر، ریاست شورای شهر، شهردار و سایر اعضای انجمن در محل کتابخانه برگزار گردید که اعضای حاضر بعد از بحث و تبادل نظر تصمیماتی را به شرح ذیل اتخاذ نمودند:

 

صورتجلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي

استان :  زنجان

شهرستان : ابهر

بخش : 

تاريخ:   04/ 03/ 1394

شهر :   هيدج

دستور جلسه

 1. برنامه های عمرانی کتابخانه در سال 94

2.برنامه های فرهنگی کتابخانه به مناسبت هفته جوان و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

3. بررسی مصوبات جلسه گذشته

مصوبات انجمن

 

  1. مصوب گردید تعمیرات و تغییرات اساسی سالن مطالعه کتابخانه طبق طرح نهایی ارسالی واحد عمرانی اداره کل ، از نیمه دوم خرداد ماه ، به صورت امانی و تامین بخشی از هزینه ها از حساب تملک دارایی ( 7میلیون تومان ) و مابقی از حساب انجمن کتابخانه عمومی شهر و با همکاری شورا و شهرداری هیدج ( بخشی از  مصالح  مورد نیاز ) صورت گیرد .
  2. مصوب گردید اداره کل کتابخانه های عمومی استان طبق لیست پروژه های پیشنهادی سال 94 نسبت به پیگیری تصویب و تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت توسعه سالن مطالعه مجزا جهت استفاده همزمان برادران و خواهران در دو شیفت با توجه با نیاز شهر اقدام نماید .
  3. مصوب گردید به منظور تعیین تکلیف و نهایی سازی طرح محوطه سازی کتابخانه عمومی حکیم هیدجی جلسه مشترکی با حضور اعضای انجمن و سرپرست محترم اداره کل کتابخانه های عمومی زنجان برگزار گردد .
  4. مصوب گردید با توجه به احداث فرهنگسرا در جنوب شهر توسط شهرداری هیدج ، جلسه مشترکی با حضور مسوولین ارشاد و اداره کتابخانه ها برگزار و در صورت تامین بخشی از اعتبار پروژه ، یکی از طبقات طرح مذکور به کتابخانه عمومی جنوب شهر  اختصاص یابد.
  5. مصوب گردید کتابخانه حکیم هیدجی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره ) نسبت به اجرای مسابقه مقاله نویسی برگزار نماید .
  6. مصوب گردید به منظور شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام ( ره ) و آشنایی بیشتر مراجعین با آثار حضرت امام ، نمایشگاهی از آثار و کتب مربوط به حضرت امام در محل کتابخانه دایر گردد
  7. مصوب گردید به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان عضویت نیم بهاء در کتابخانه انجام گیرد .
  8. مصوب گردید تجهیزات ضروری مورد نیاز کتابخانه با پیگیری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان حداکثر تا پایان خرداد تهیه و تحویل گردد .

نظر كارشناس

 

 

نظر

 مديركل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنج شنبه 7 خرداد 1394برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

بازدید سرپرست محترم اداره کتابخانه های عمومی استان زنجان و کارشناس محترم برنامه و بودجه استانداری از کتابخانه حکیم هیدجی

به منظور بررسی و اختصاص اعتبار جهت بهسازی و توسعه سالن مطالعه کتابخانه در مورخه 94/3/3 جناب آقای صادقی به همراه سرکار خانم شهسواری از کتابخانه بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات کتابخانه آشنا شدند. ایشان در نشستی صمیمی با اعضای کتابخانه و ریاست محترم شورای شهر هیدج ضمن بالا شمردن پتانسیل های موجود در زمینه کسب دانش در هیدج، وضعیت موجود سالن مطالعه را نامناسب ارزیابی نموده و قول مساعد دادند که در اسرع وقت نسبت به بهبود وضعیت اقدامات لازم را معمول دارند.

 

برگزاری مراسم عصری با شعر و موسیقی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم توسط کانون ادبی حکیم هیدجی در محل سالن اجتماعات کتابخانه: در این مراسم که در مورخه 94/2/17 برگزار گردید تنی چنداز شعرای کانون ادبی کتابخانه حکیم هیدجی اشعار خود را با موضوع معلم قرائت نمودند، همچنین در این مراسم گروه موسیقی نوا به اجرای برنامه موسیقی پرداخت و در نهایت از تمامی شعرای حاضر در جلسه و هنرمندان موسیقی با اهدای تندیس و لوح یاد بود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 14:8 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

حضور کتابداران به همراه جمعی از اعضای کتابخانه در مدارس به مناسبت تبریک روز معلم

یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، ساعات کار جدید کتابخانه های عمومی طبق بخشنامه مورخ 24/1/94 نهاد کتابخانه های عمومی کشور در شش ماهه اول سالجاری به شرح ذیل اعلام شد:

 

 

همه روزه از ساعت: 30/7 صبح لغایت 30/19 بعد از ظهر

روزهای پنج شنبه : 30/7 صبح لغایت 30/18 بعد از ظهر

دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

پذیرش عضویت رایگان کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار رجائی ،  باهنر و هفته دولت ، به اطلاع می رساند , اداره کتابخانه های  عمومی شهرستان ابهر  به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و هفته دولتو در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ،روز پنج شنبه مورخ 6/6/93 از عموم مردم ، مراجعین و بویژه کارکنان محترم ادارات ، در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان  به صورت رایگان پذیرش عضویت می نماید

ردیف

کتابخانه

آدرس

شماره تلفن

1

علامه طباطبايي

ابهر خ طالقاني-روبروي فرمانداري کوچه شهید باهنر 

35278163

2

الزهرا

ابهر - خ امام خميني(ره)- کوچه‌ي مسجد سادات

35272336

3

وحدت

ابهر  شناط خ شهيد بهشتي - ميدان توحيد

35260040

4

حكيم هيدجي

ابهرهيدج- بلوار امام خميني خ ملت

35752101

5

شهيد مطهري

ابهر صائين قلعه- خ امام کوچه کتابخانه

35622550

6

اميركبير

ابهر روستاي عميدآباد- خ شهدا

35672256

7

باقرالعلوم

ابهرروستاي درسجين- ابتداي روستا جنب مخابرات

35367295

8

رازي

ابهر- شريف آباد- خ لوله گاز- جنب خانه هاي سازماني

35281054

9

ملاصدرا

ابهر - روستاي پيرسقا- خ.شهید چپقلو - بوستان 1 جنب خانه بهداشت

35678500

شنبه 7 تير 1393برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

بازدید مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان زنجان از کتابخانه حکیم هیدجی

 

پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

در مورخه 92/10/16 حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج آقای ربیعی امام جمعه محترم شهر هیدج با حضور در کتابخانه ضمن بازدید، از نزدیک با فعالیت های کتابخانه آشنا شده و در نشستی با کتابداران ضمن تبریک کسب عنوان مسوول نمونه توسط مسوول این کتابخانه و تشکر از زحمات ایشان، رهنمودهای لازم را درخصوص ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات کتابخانه ارائه نمودند.

 

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 97523
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1